Hírek
A német vállalat négyévszakos gumiabroncsa a lehető legjobb vezethetőséget biztosítja minden időjárási körülmény esetén • Nagy futásteljesítmény és alacsony gördülési ellenállás magasabb biztonsági jellemzőkkel • Hatékony négyévszakos megoldás az összes hajtástípusú gépjárműhöz
Az ADAC nyári gumiabroncsteszt 50. évfordulója alkalmából 50 különböző típusú abroncsot tesztelt a legnépszerűbb 205/55 R16 V méretben. A tesztet kibővítették az életciklus-értékelés kategóriával, amely összefoglalja a környezetvédelmi és gazdasági szempontokat.
A Bridgestone a Lamborghini Huracán STO, EVO és Tecnica modellek után a Huracán Sterrato egyetlen és kizárólagos gumiabroncs-partnere: a vállalat a világ első, V10-es motorral és összkerékhajtással, terepjáró és téli felszereléssel ellátott szupersportkocsijához biztosítja az úttörő és egyedi Bridgestone Dueler All-Terrain AT002 gumiabroncsot.
A Gumipark Kft. társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évben az SOS Gyermekfalvak Alapítvány részére juttatott pénzadományt. Támogatásunkkal segítjük a hátrányos helyzetben lévő, családjuktól elszakítva felnövő gyermekek nevelését. Ezen adományozásnak ügyfelünkként Ön is részesévé vált! Köszönjük Önöknek a bizalmukat!
A 195/65 R15 és 225/50 R17 méretben vizsgált 34 garnitúra közül a Goodride és a Linglong vizsgált abroncsai buktak meg, 7 abroncs végzett nagyon ajánlott minősítéssel.
Megjelent a Magyar Közlöny várva várt száma, így végre egészen pontosan megmondhatjuk, hogy mi is zár be hétfőtől.
Lassan kitavaszodik idehaza is, időszerű elkezdeni megtervezni a téli gumik lecserélését nyárira.
Az új címkék az eddigieknék több információval szolgálnak a gumikkal kapcsolatban. Az Európai Parlament és a Tanács 2020/740 rendelete alapján 2021. május 1-től új energiacímkékkel kell ellátni az EU-ban forgalomba kerülő személyautó gumiabroncsokat.
Személyautó és SUV-abroncsokat teszteltek az ADAC, ÖAMTC klubok és partnereik, csak egy-egy garnitúrát kifogásoltak.
A Pirelli egyeztetve a Dorna WBSK szervezettel, a világbajnokság szervezőjével és Nemzetközi Motorkerékpáros Szövetséggel további 3 évvel meghosszabbította szerződését, így 2023-ig a Superbike Világbajnokság kizárólagos gumibeszállítója lett minden kategóriában.
Egyesek az ideális megoldást, mások a spórolást, megint mások csak a veszélyt látják a négy évszakos gumikban. Kétségkívül megvannak az előnyei, de nagyon nem mindegy, melyiket szereljük az autónkra.
Baráth Gábor használt kerékpár-, motor- és autógumik újrahasznosításával készíti köztéri alkotásait.
Kasztninak tolt bevásárlókocsik, hétvégi mazsolák nyomai az autón, és persze mindez (általában) következmények nélkül. Mit szólnál, ha az autód egyből lefotózná az egészet, és elküldené a telefonodra? A Continental megcsinálta!
Rangos elismerés a német Sportauto olvasóitól, 10 másik abroncsgyártót utasított maga mögé a Continental
Úgy látszik, az utóbbi években minden októberben, amikor naptár alapján már illene a téli abroncsokat felszerelni az autókra, akkor mindig rövidnadrágos, napsütéses nyári időjárás tombol, 20-25 fok körüli hőmérsékletekkel. Nincs ez másként a 2019-es téli szezon elején sem, de ne dőljünk be, előbb utóbb eljön a tél, a sötétség, a hó, a fagy és a karácsonyt sem ússzuk meg. Aki nem ragaszkodik a gumisnál sorban álláshoz, az most nézzen abroncs után, vagy szereltesse fel a pincében, garázsban pihenő, tavasszal lecserélt szettet. Aki újat vásárolna, az pedig az alábbi összesítésből meríthet tippeket, hogy melyik lehet a neki legjobb abroncs.
2017-ben több autóklub és autós szaklap is külön foglalkozott az egyre népszerűbb négyévszakos gumiabroncsok tesztelésével. Erről állítottuk össze egy összefoglalót. Összességében elmondható, hogy a prémium márkák termékei nem adnak okot a csalódásra, de találhatunk hasonló teljesítménnyel a minőségi abroncsok között is számunkra megfelelőt.
Több cég, illetve autós szaklap foglalkozik a gumiabroncsok tesztelésével, amelyek olykor eltérő eredményeket hoznak nyilvánosságra. Szeretnénk egy kicsit összefoglalni, hogy a tesztelők között mely abroncsok emelkednek ki teljesítményükkel és melyek azok, akik meglepetést okoztak! Kezdjük a legnépszerűbb tesztelőnkkel, aki talán a legnagyobb nyilvánosságnak örvend. A német autóklub (ADAC) már több évre visszamenőleg minden évben teszteli a gumiabroncs gyártók termékeit.
A Gumipark Kft. társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évben a Bagázs Közhasznú Egyesületnek juttatott pénzadományt. Támogatásunkkal segítjük a hátrányos helyzetben lévők társadalmi és munkaerőpiaci integrációját. Ezen adományozásnak ügyfelünkként Ön is részesévé vált! Köszönjük Önöknek a bizalmukat!
A legjobb húsz nyári abroncs – féktáv szerint Még tavasz sincs, de az AutoBild már bejelentette, melyik nyári abroncsokat fogja tesztelni. A 225/50 R 17 méretű tesztelendők kiválasztása úgy történt, hogy a magazin megmérte 52 abroncsmodell féktávját vizes úton 80 kilométeres, száraz aszfalton pedig 100 kilométeres sebességnél.
Új nyárigumi teszttel jelentkezik az ADAC, immár sokadik alkalommal, a 2017-es nyári gumiabroncsokat vizsgálva.
A Gumipark Kft. társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évben a Fóti Gyermekközpontnak juttatott pénzadományt. Támogatásunkkal közel 150 családját nélkülöző gyermek karácsonyi ünnepét teszik szebbé.
A DOT számból következtetni lehet a gumiabroncs élettartamára? Hány évig használható egy gumiabroncs? Hogyan tároljuk a téli gumit? Melyik a legjobb téligumi márka? Mikor érdemes felrakni a téli gumiabroncsokat? A szomszédos országokban kötelező a téli gumi használata? Négyévszakos gumival meg lehet spórolni a nyári és a téli gumi cserét? Hogyan kíméljük a gumiabroncsot használat közben? Alufelni vagy acélfelni jobb télen? Vékony vagy szélesebb gumiméret jobb télre? Milyen a jó téli gumi mintázata?
A hatósági szakértők ajánlásával!
Az iparág legrangosabb elismerését a Bridgestone azzal érdemelte ki, hogy elsőként fejlesztett ki olyan gumiabroncsot, amelynek kaucsuk összetevőjét a guayule sivatagi cserjéből nyerte;valamint a fenntarthatóság jegyében az észak-karolinai abroncsgyártó üzeme megkapta a nulla hulladék minősítést (vagyis minimalizálja és teljesen újrahasznosítja a gyártás során keletkezett hulladékot).
2016. március 1-jén újra TV kampányt indít a Michelin, mely az egyik legkedveltebb európai márka
A Vredestein cég a négyévszakos gumik gyártásában szerzett 22 éves tapasztalata alapján méltán kiérdemli az „All Season technológia zászlóvivője” minősítést
Nehéz eldönteni, kinek higgyen inkább a tájékozott fogyasztó: a gyártóknak, amelyeknek már kötelező felcímkézniük a gumikat a teljesítményük szerint, vagy az ADAC-nak, amely tavaly csúnya csalós botrányba keveredett. A német autóklub idén mindenesetre merészet lépett: tesztjükben rendesen utánamentek az eco-gumis porhintésnek.
A Michelin idén két innovációs díjjal tért haza a Kölnben megrendezett Tire Technology Expo abroncsipari szakkiállításról.
Hazánk egyik gumiabroncs-forgalmazója, a Continental Hungaria Kft. legutóbbi fogyasztói magatartást vizsgáló kutatásából kiderül, hogy a magyarok többsége elsősorban az adott márka ismertségét, megbízhatóságát, és a gumiabroncs tulajdonságait veszi figyelembe a vásárlás során.
Ha síelni megy vagy ha szabadságra, akkor ezt mindenképp érdemes elolvasnia. Lássuk, hogy kis hazánkban és Európa országaiban milyen előírások vonatkoznak a téligumi és a hólánc használatára.
Már korábban is írtunk a DOT szám jelölésről, és a gumiabroncsok élettartamáról, de újra és újra felvetődik a kérdés, hogy a korábban gyártott abroncsok minősége nem romlik-e a tárolás ideje alatt.
Melyik a legjobb idei téli gumi? Az ADAC tesztje már itt is van!
Közeledik a téli gumiabroncsok felszerelésének ideje, amit érdemes szakemberre bízni. Hogyan válasszunk szervizt? 9 + 1 pontban a lényeg..
• Az idei év első hét hónapjában 23,5%-kal növekedett a személyautó-abroncsok forgalma a tavalyi évhez képest..
A Continental elektronikai és abroncsmérnökeinek együttműködése tette lehetővé a forradalmian új technológia kifejlesztését 2017-ben jelenik meg az első sorozatgyártású járművekben a Continental intelligens abroncsnyomás-ellenőrző rendszere A rendszer az abroncs felfújása közben is képes lesz ellenőrizni a nyomást, valamint az autó túlterhelésére is figyelmeztet majd
Két méretkategóriában idén is elkészítette nyárigumi-tesztjét az ADAC. Érdekes eredmény született: ami jó kicsiben, az nagyban közepes.
A Continental kiemelt figyelmet fordít a megújuló energiaforrásokból és az elhanyagolható mennyiségű fosszilis anyagokból készülő „zöld” abroncsok kifejlesztésére.
A Pirelli szerint az új követelmények miatt szükség lesz a méretváltozásokra A Pirelli felvázolta jövőképét a következő évtizedre vonatkozó előírások alapján készített gumiabroncsokra. Ez alapján az eddigiekkel szemben jóval keskenyebb, de a mai szuper sportautókat is megszégyenítő, akár átlagosan 21 colos kerékátmérőre is számíthatunk, amire az uniós rendelkezések miatt kényszerülnek a gyártók.
Az autóiparban mutatkozó válság ellenére jól teljesítenek a nagy gumiabroncsgyártók, elsősorban a feltörekvő piacok előretörése, illetve a speciális autógumik keresletének a növekedése miatt.
Menkó Illés a Continental műszaki szakértője szerint több tévhit is él a köztudatban a gumiabroncsok felhasználása kapcsán.
Kiemelt jelentőségűvé nyilvánította a kormány a Bridgestone tatabányai gumiabroncsgyártó üzemének beruházásával összefüggő közigazgatási hatósági ügyeket.
60 éve készült el a Continental első téli abroncsa, ennek kapcsán a gyártó összefoglalta, mit is érdemes tudni a téli időszakra kifejlesztett gumikról. Keverék, mintázat, sebesség.